- Oferta- Budowa marki- Nazewnictwo
- Barwa
- Przekaz
- Wygląd
 
- Znaczenie- Określenie wizji na wartościach ISTOTNYCH dla człowieka Z perspektywy kategorii produktu
- NADANIE nowEGO znaczenia w aktualnym świecie, INSPIROWANEGO wartością marki.
 
- Określenie wizji na wartościach ISTOTNYCH dla człowieka Z perspektywy kategorii produktu
 Marka- STRATEGIE- Emocja
- Punkt zwrotny
- Pozycjonowanie marki
- Język przekazu
- Wartości
- Aktywność marki
- Wsparcie sprzedaży
 
- Zrozumieć zmianę- Przejście przez zmianę
- Zrozumienie innej strony branży, kategorii
 
 Stra
 tegia- Zmiana
 wizerunku- Ścieżka rozwoju
- Rozwój marketingowy
- Nauczanie
- Trening
- Ćwiczenia
- Konsultacje
- Pobudzanie aktywności
 
- Stabilizacja- Odpowiedź na obawy płynące z zewnętrznego świata
- Zachowanie wewnętrznego systemu wartości człowieka.
- Stabilizacja I ugruntowywanie go
 
 Wize
 runek- Komunikacja- Sens
- Przekaz
- Komunikacja wizualna
 
- Klarowność- Mówienie jasno o prawdziwych realnych sprawach
 
 Komu
 nika
 cjaKonsultacje +48 608 638 304Punkt widzeniaZrozumieć czas zmianę, świat Zrozumieć człowieka KorzyściRadość OBCOWANIA Z MARKĄ Jasność i zrozumienie PRZEKAZU Kontakt- Wyślij email
- Wyślij wiadomość
- Zadzwoń
 +48 608 638 304